joi, 1 iulie 2010


Azi nu plang si nici nu fug sa uit pe cineva
Azi zambesc si-s fericit ca am vorbit cu ea
Un zambet mic si implinit ce mi-l trimite mie
Sunt parca in vis si eu plutesc cuprins de multa fericire

Ea roseste si imi zambeste, ascuzandu-mi parca ceva
Ii zic timid spune-mi ce faci si care e viata ta
Ea imi raspunde foarte bine cu un zambet ascuns
Intrebandu-ma si pe mine daca am ajuns unde mi-am propus
Eu ii zic nu, foarte cinstit fara sa-i ascund ceva
Nu-s nici macar la jumatate din ce mi-am propus draga mea

Si parca, parca nu e bine parca lipseste ceva
O preafrumoasa domnisoara lipseste din viata mea
Desi o caut ea nu vine ori poate ii e rusine
Dar fara ea in sufletul meu se afla o mare foarte pustie

Dar nu renunt imi zic eu mie in cautarea ei
De-o fi s-o caut in nestire pe-ntunecate alei
Si de-o gasesc am sa te anunt si pe tine draga mea
Dar pana atunci sa ai grija de tine o preafrumoasa stea

Ea se retrage in intuneric zambind ca asa-i e firea
Dar mi-a promis c-o sa ma ajute sa imi gasesc iubirea
Ca-mi lumineaza calea pe care am sa calc
Atata timp cat am sa ii rostesc numele cu drag

Si de-am sa-i fiu loial ea imi promite mie
Ca o sa ma ajute sa imi implinesc visele in intregime
Si daca stau cu ea pana ce am sa mor
O sa imi indeplineasca visul visurilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu