sâmbătă, 26 iunie 2010

in amintirea ei


Un suflet timid retras si grav ranit
asa pe tine eu te-am intalnit
iar eu zambeam si ma holbam la stele
tu erai trista inchisa-n tacere
eu zburdam si ma scaldam in vise
dar ale tale povesti erau triste

am incercat ca sa te-n veselesc
sa-ti revi si cu mine sa visezi
ca sa alungi din suflet a ta durere
si sa te infructi din a mea placere
ca sa-ti arat ca viata e frumoasa
ca nu e rece si nu este de gheata

tu ai zambit si mi-ai zis ca-s amuzant
si ca te fac de trecutul tau sa scapi
ca-ti aduc in viata ta culoare
si ca-n suflet eu ti-am plantat o floare
ca-s gradinarul ce am grija de ea
ca sa nu moara la fel ca ultima

m-am bucurat si te priveam zambind
o bucurie ce inca o simt
ea e in mine desi tu ai plecat
cand am ajuns sa te iubesc cu adevarat

acum eu sunt cel ce pluteste-n deriva
ce am cazut in capcana ta divina
eu am crezut ca o sa-mi fi aproape
ca sa te am langa mine zi si noapte
dar acum te am numai in gand

un chip de inger cu un suflet crud
un trandafir e floarea ce am plantat
dar spinii ei pe mine m-au intepat
si sangerez cu lacrimi de copil
dupa o iluzie ce inca o am in gand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu