miercuri, 25 august 2010


simteam o briza rece ce imi invadase trupul, simteam cum imi ingheta maduva oaselor.
iar tu te departai de mine zambind, spunandu-mi parca in soapta
- Trebuie sa plec nu mai rezist langa tine simt ca ma sufoc simt ca nu mai am aer
de ce imi spui asta? Eu am nevoie de tine am nevoie de caldura ta ti-am spus dar cred ca nu mai putut auzi din cauza vantului..... defapt te pierdusem de o viata dar eram prea orb ca sa mai pot observa briza rece dintre noi doi. si fug spre tine in speranta ca ma vei astepta sa-ti pot spune cat de mult insemni tu pentru mine sa-ti pot spune ca daca tu pleci eu nu mai am pentru ce sa mai traiesc ca eu nu sunt nimica fara de tine.........
da e prea tarziu, tu te-ai racit brusc defapt esti atat de rece incat imi este frica sa te ating....si ma retrag si incep sa plang. de ce imi faci una ca asta nu spuneai tu ca alaturi de mine prinzi aripi nu-mi spuneai tu ca fara de mine ai sa te ofilesti si ca pe altu nu ai sa-l mai poti privi vreodata asa cum ma privesti pe mine..........sau erau doar soaptele din capul meu si....bine draga mea fa cum vrei pleaca pleaca nu vreau sa te mai vad. Nu stai nu e asa revino te rog te rog revino da tu nu cred ca ma mai poti auzi esti mult prea departe de mine iar eu raman din nou singur defapt cred ca toata viata mea am fost singur iar tu erai doar o iluzie ce imi aducea zambetul pe fata, sau poate a fost doar un vis si acum trebuie sa ma trezesc ........ Nu vreau sa ma trezesc vreau sa raman aici sa raman alaturi de tine ca viata mea nu are nici o culoare fara zambetul tau te rog opreste-te strig pentru ultima oara sunand a disperare si parca te aud....
-E prea tarziu dragul meu mult prea tarziu

Un comentariu: